Service

Het ABOG Business Centre onderscheidt zich door losse kantoorruimten te verhuren met flexibele huurcontracten vanaf 1 maand.

De kantoren zijn voorzien van verlichting, stopcontacten etc.

Supersnel Wifi. Op aanvraag is afscherming middels eigen routers mogelijk.

Er zijn vergaderruimten, koffiehoeken, toiletten en een kantine. Deze ruimten zijn beschikbaar voor algemeen gebruik (bij huurprijs inbegrepen).

Er is ook ruime archiefruimte (280 m2) beschikbaar.

Energie, internet, water, overige servicekosten en zelfs de koffie zijn bij dehuurprijs inbegrepen.

Servicekosten bestaan o.a uit:

- schoonmaakkosten,

- camerabewaking,

- onderhoud verwarmings-, electra-, en brandblusinstallatie,

- benodigde periodieke veiligheidskeuringen,

- onderhoud groenvoorziening,

- normaal vuilafvoer,

- gebruik 1e klasse koffie.

Alles via de ABOG Business Centre app.

De toegang van het pand en de kantoren worden via de ABOG Business Centre app bestuurd. Ook de koffiemachines, kopieerapparaten, de vergaderkamers en toegang tot de gym worden via de ABC-app bestuurd. Huurders die voor 1 of een paar dagen een extra kantoorruimte nodig hebben (bijv accountantsbezoek) kunnen via deze ABC-app ook toegang tot andere kantoren hebben.